28. اسفند 1395 - 10:10   |   کد مطلب: 15880
رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان از کشف و امحای ۲۲ هزار و ۸۳۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد خبر داد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : حسینعلی نوروزی با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی از ابتدای اسفند ماه جاری تا  15 فروردین ماه سال آینده گفت: 138 بازرس بهداشت محیط در قالب 18 تیم بازرسی از ساعت هشت صبح تا 10 شب کار نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را برعهده دارند.

 

وی اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون اکیپ‌های بهداشت محیط استان 19 هزار و 621 مورد بازدید و بازرسی بهداشتی از 13 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 470 مکان بین راهی به عمل آورده‌اند.

 

 

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان افزود: 78 مورد از مراکز عرضه قلیان بازدید به عمل آمده است و بر این اساس 357 مورد از اماکن و مراکز عرضه قلیان و مراکز بین راهی متخلف به مراجعه قضایی معرفی شدند.

 

وی گفت: همچنین همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی تا کنون 63 واحد متخلف عرضه قلیان و مراکز بین راهی در استان تعطیل شده است.

 

نوروزی گفت: در این مدت 12 هزار و 200 هزار مورد کلرسنجی از 290 سامانه آبرسانی استان همدان انجام شده است و همچنین یک هزار و 99 مورد بازدید از سامانه آبرسانی به عمل آمده است.

 

وی افزود: شهروندان می‌توانند گزارشات، شکایات و انتقادات خود را به صورت شبانه‎روزی از طریق سامانه بهداشت 190 گزارش دهند تا کارشناسان در اسرع وقت برای پیگیری موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار