5. آبان 1395 - 8:57   |   کد مطلب: 13201
فال روز چهارشنبه 5 آبان ماه 95
فال امروز خود را ببینید
فال روزانه همراه با فال حافظ و تعبیر فال

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران :

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

 صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا 

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی تواند با خورشید مقابله کند، هر دوی آنها به سمت خانه های شما پیش می آیند. ممکن است شما در نظر داشته باشید سرمایه گذاری تازه ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حسابهای خود را دوباره سازماندهی کنید. اگر شما در حال معامله کردن هستید یا با شریک مالی جدیدی وارد مباحثه می شوید، آگاه باشید که واقعاً شما بهتر از آنها می توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امکان دارد، تا موقعی که دید شما واقع بینانه تر شود صبر کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

 ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را 

تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

امروز حس رقابتی عجیبی در وجود شما است و دوست دارید در مرکز توجه ها باشید. به پول، مدرک دانشگاهی یا این چیزهای خود نباید بنازید، بلکه با خوب حرف زدن می توانید به این هدف بزنید. در مورد موضوعات مورد علاقه جمعی که در آن حاضر هستید، حرف بزنید و سخنرانی خود را به خوبی هم مدیریت کنید تا همه توجه ها به شما جلب شود. البته خیلی هم زیاده روی نکنید

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

 خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست 

تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

بعد از اتفاقات اخیر نمیدانید که وفاداری چه کسی را باید باور کنید، اما از امروز همه چیز معلوم خواهد شد و می فهمید چکار باید بکنید، به ندای قلبتان گوش کنید، زیرا شما را بهتر از هر کس دیگری راهنمایی خواهد کرد. درست است که میل به مدیریت و رهبری در شما به طور ذاتی وجود دارد، اما امروز بهتر است به خودتان استراحت دهید و کارها را به دیگران بسپارید. امروز برای حمایت از همکاران، دوستان نزدیک و اعضای خانواده آماده باشید، نه تنها با گوش هایتان، بلکه با دلتان به حرف های آنها گوش دهید. اگر نیمه گمشده خود را پبدا کرده اید می توانید همراه با او روزی بینظیر و رمانتیک به دور از همه بگذرانید، اما اگر هنوز نیمه گمشده تان را نیافته اید امروز جستجو بی فایده است.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

 نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی 

تعبیر:  حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرنی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

حرف بزنید. امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید. خب، همین کار را انجام دهید. امروز اطرافیان گوش شنوای حرف های شما هستند. امروز این شانس را دارید تا بدون تلقین طرز فکر خود به دیگران، با آنها حرف بزنید و حتی در مورد مسایلی که با هم اختلاف دارید، بحث کنید. نه تنها روی رفتار و گفتار خود کنترل دارید، عصبانیت اطرافیان را نیز می توانید کنترل کنید و موجب آرامش آنها بشوید. اگر در این ترس هستید که حرف هایتان برای دیگران خوشایند نباشد، موضوع های ساده انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی 

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید پس ناراحت نباشید و از بخت خودتان گله نکنید. از نظر شما همه چیز به آخر رسیده و زندگی تان تیره و تار گردیده است. او به عهد خود وفا نکرده و شما خوبی خودتان را ثابت کرده اید ولی باز هم امیدوارید و این رمز موفقیت شماست.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

امروز مهربان هستید و یک نفر از این احساس مهربانی سود می برد.اگر همسرتان سرش شلوغ است سعی کنید با جذابیت و مهربانی او را از این نگرانی ها دور کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

 زان می عشق کز او پخته شود هر خامی***گر چه ماه رمضان است بیاور جامی

روزها رفت که دست من مسکین نگرفت***زلف شمشادقدی ساعد سیم اندامی 

تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

تغییر. کامه کلیدی امروز شما ایجاد تغییر است. همه ترس و خجالت و تنبلی را باید کنار بگذارید. آستین ها را بالا بزنید، راه های که در ذهنتان هست را بنویسید و از همین امروز روند تازه ای را در زندگی آغاز کنید. امروز خوشبختانه تصمیمات کاملا درستی در زندگی خواهید گرفتو تصمیماتی که خیلی سریع شما را به آینده درخشان پیوند می زنند. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت. خودتان هم تلاش کنید و عادت های ناسالم و دوستان متفی را کنار بگذارید تا بالا و بالا و بالاتر بروید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی***چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی

شیرینتر از آنی به شکرخنده که گویم***ای خسرو خوبان که تو شیرین زمانی

تعبیر: بزرگان درست گفته ان که دل به دل راه دارد و شما مطمئن باشید که او هم به شما فکر می کند. گره از ابروانتان باز کنید که کارها بر وفق مرادتان پیش می رود. ذات خوبی دارید و ایمانتان قوی است پس فرشتگاه به شما کمک می کنند. شب را به خواب نگذران که وقط خوبی برای عبادت است همراهانتان بیشتر کارها را دشوار می کنند حلقه ی اقبال به سوی شما می آید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می کنید واقعا دست پاچه و نگران می شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می بینند که گام هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید..

فال حافظ امروز متولدین آبان :

 ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما 

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می رفته به خوبی انجام نداده اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

شاید از این که مورد بی توجه ای دیگران قرار گرفته اید، ناراحت باشید یا حتی احساس کنید به شما خیانت شده. شما فردی هستید که هر چه بی مهری بیشتری ببینید، دیگران را از خود دورتر می کنید. اما بهتر است به جای نشستن و غصه خوردن، به دنبال لذت و شادی های زندگی خود بروید. در این صورت خواهید دید که روز شما چگونه به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. آخر هفته خوبی در پیش دارید طوری که انرژی کافی برای انجام کارها را پیدا خواهید کرد. بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. احتمالا فرد خاصی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین زمانی که بیرون از خانه هستید، بهترین لباس خود را به تن کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

امروز شاید نظم همیشگی خانه شما کمی بهم بخورد. اما نگران نباشید وقتی چیز بدی اتفاق می افتد نتیجه خوبی دارد. امروز تحریک می شوید که برای آینده برنامه ریزی کنید و از اعضای مسن تر خانواده کمک بخواهید. شما و عشقتان از بیرون رفتن و وقت گذراندن با هم و صحبت کردن بهره مند می شوید. چون هر دوی شما اخیراً سرتان شلوغ بوده باید ارتباطات خود با هم را قویتر کنید. دوباره رابطه خود را عمیق کنید. در چند هفته اخیر شما اطلاعات نادرست زیادی در مورد چیزی که برایتان مهم است و در محل کارتان حیاتی است، دریافت کردید. امروز حقیقت روشن می شود و می توانید بطور سازنده ای کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز ممکن است آن قدر به نتیجه ی کاری که انجام می دهید اطمینان داشته باشید که بخش مهمی از اطلاعات را نادیده بگیرید. اگرچه همه چیز خوب و مثبت به نظر می رسد، اما نباید از این که چیزی را زیر سوال ببرید وحشت داشته باشید، زیرا همین کنجکاوی ها می توانند نقاط ضعف را آشکار کنند. امروز ممکن است خیال یک ماجرای عاشقانه به سرتان بزند، اما باید با احتیاط با آن روبرو شوید و قبل از هر چیزی همه ی جزییات را به خوبی در نظر بگیرید. خیلی خوب است که به قضیه مثبت نگاه می کنید، اما یادتان باشد که اگر همه ی جوانب را بررسی نکنید و ناپخته وارد عمل شوید، چیزی عایدتان نخواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی 

تعبیر: اگر کاهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا" جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار