5. آبان 1395 - 1:17   |   کد مطلب: 13194
در حالیکه تنها دو هفته مانده تا انتخابات آمریکا؛
تحقیقات یک روزنامه انگلیسی از رسوایی جدید ترامپ پرده برداشت
تحقیقات نشان می‌دهد حامیان اصلی ستاد انتخاباتی ترامپ در اقدامی غیرقانونی به‌ دنبال جذب کمک‌های مالی خارجی بوده‌اند.
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: ستاد انتخاباتی ترامپ با یک رسوایی دیگر مواجه شده است. تحقیقات دیلی تلگراف نشان می‌دهد اعضای ارشد یکی از کمیته‌های عالی اقدام سیاسی حامی دونالد ترامپ و تنظیم‌کننده تبلیغات تلویزیونی نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در تلاش بوده‌اند تا به طور غیرقانونی حدود 2 میلیون دلار کمک مالی از یک اهداکننده چینی دریافت کنند. 
 
طبق گزارش‌های دیلی تلگراف، به این اهداکننده چینی اطمینان داده شده بود درصورت راهیابی ترامپ به کاخ‌سفید، وی از امتیازات ویژه‌ای برخوردار خواهد شد. «اریک بیچ،» یکی از رؤسای کمیته «آمریکای بزرگ»،هفته گذشته در «لاس وگاس» اذعان کرده بود ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات، حامیان مالی‌اش را فراموش نخواهد کرد. 
 
در ادامه گزارش آمده است: افشاگری اخیر باعث ایجاد نگرانی‌هایی درخصوص منابع کمک‌های اهدایی به ستاد انتخاباتی ترامپ شده است. فرد مسئول امضای قرارداد مربوط به جذب کمک مالی 2 میلیون دلاری از اهداکننده چینی که از مشاوران کمیته «آمریکای بزرگ» به‌شمار می‌رود، نیز به طور ضمنی اذعان کرد انتقال این مبلغ از طریق از مؤسسه‌ای که مظنون به استفاده از «پول سیاه» در دنیای سیاست است، صورت گرفته است. 
 
نگارنده گزارش در ادامه می‌افزاید: افشاگری اخیر درماندگی حامیان ترامپ را برای تأمین بودجه هفته‌های پایانی ماراتن انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نشان می‌دهد. این در حالی است که نتایج نظرسنجی‌های اخیر در ایالت‌های مهم وتأثیرگذار نشان می‌دهد رسوایی‌های‌ اخیر ترامپ باعث کاهش محبوبیت شده است.   
 
 
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار