17. مرداد 1395 - 15:30   |   کد مطلب: 11647
تکرار نتیجه المپیک 2012 لندن برای بانوی تیرانداز کشورمان؛
احمدی با عنوان ششمی به کار خود در المپیک ۲۰۱۶ ریو پایان داد
نتیجه المپیک 2012 لندن برای الهه احمدی، بانوی تیرانداز کشورمان تکرار شد و او مجددا با قرار گرفتن در جایگاه ششم رقابت‌های المپیک به کار خود در این مسابقات پایان داد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از سایت ورزش بانوان :  رقابت‌های المپیک با مسابقه تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان برای نمایندگان ایران از ساعت ۱۶ به وقت ایران به طور رسمی آغاز شد. در این ماده الهه احمدی و نجمه خدمتی دو دوست و رقیب تیرانداز ایرانی در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر به مصاف رقبای خود رفتند.

الهه احمدی بانوی تیرانداز کشورمان در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر با کسب امتیاز ۴۱۷٫۸ به عنوان نفر سوم این ماده رسید تا برای دومین بار فینال این رقابت‌ها را تجربه کند. نجمه خدمتی دیگر بانوی تیرانداز المپیکی کشورمان در اولین تجربه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، از رسیدن به فینال این رقابت‌ها باز ماند. این بانوی تیرانداز کشورمان با کسب ۴۱۵٫۷ امتیاز در جایگاه ۱۱ این رقابت‌ها قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند.

در بخش فینال این رقابت‌ها که رأس ساعت ۱۸ به وقت ایران آغاز شد، شاهد رقابت‌ تنگاتنگ الهه احمدی با نمایندگانی از کشورهای چین، آلمان، آمریکا، کرواسی و روسیه بودیم. نماینده کشورمان در بخش تفنگ بادی ۱۰ متر موفق به کسب مدال نشد.

تاریخ برای الهه احمدی تکرار شد و او مجددا با قرار گرفتن در جایگاه ششم رقابت‌های المپیک به کار خود در این مسابقات پایان داد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار