19. تير 1395 - 10:08   |   کد مطلب: 10998
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم ها به نقل از آکاایران:

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

امروز خشم و عصبانیت غریبی در وجودتان نهفته است که منجر به بداخلاقی و یا حتی سنگدلی در وجودتان می شود و حتی هنگام حرف زدن با دیگران حالتی تهاجمی به خود می گیرید. با این حساب می توان به سادگی نتیجه گرفت که امروز روز خوبی برای تلاش در زمینه حل مشکلات به ویژه آنهایی که نیاز به بحث و گفتگو دارند نیست، چرا که آتشی که در کلام شما وجود دارد تنها اوضاع را خرابتر می کند. امروز در میان گذاشتن نیازها و احساستان با کسی که دوست دارید نیز کار آسانی نخواهد بود. اما در دیگر زمینه ها پس از پشت سر گذاشتن دوره ای از مشکلات اوضاع امروز بهبود خواهد یافت، پروژه های کاری را به پایان رسانده و احساس آرامش خواهید کرد. با خیال راحت می توانید استراحت کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی***می خواند دوش درس مقامات معنوی

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل***تا از درخت نکته توحید بشنوی 

تعبیر: حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما 

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

امروز یک روز طلایی برای شما است. امروز از در و دیوار برای شما موفقیت می بارد و روز خوش شانسی شما است. روی اهدافتان متمرکز شوید و خیلی مصمم پیش رفته و به موانع کوچک اجازه ندهید جلوی شما را بگیرند و به یاد داشته باشید که در دراز مدت پایداری و ثبات در این تلاش برای شما چه نتایجی در بر خواهد داشت. نگرش شما باعث شما باعث جذب افرادی می شود که در این مسیر به شما کمک خواهند کرد. امروز برای شما روز عمل کردن است، از نظر عاطفی نیز می توانید وارد رابطه ای شوید که به جاهای خوبی خواهد رسید. اگر شخص خاصی را مد نظر دارید وقت آن رسیده است که وارد عمل شوید و پا پیش بگذارید. رویاپردازی کافی نیست، باید احساسات خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی 

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی ارادگی تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی 

تعبیر:  پایبند به اصول دنیوی نباش به منویات و روحیات خودت هم بپردازو ایمانت را قویتر کن زیرا همه هر آنچه از مادیات که دارند در این دنیا باقی گذاشته و معنویات و کارهای خوب و بد را با خود به دنیای آخرت می برند. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

امروز یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و واقعا دلتان می خواهد این کارها را یکی یکی از لیست کارهای روزانه خود خط بزنید، اما انجام این کار خیلی آسان نخواهد بود. احساس می کنید انرژی کافی را ندارید و موبایلتان حواستان را خیلی پرت می کند. تنبلی را کنار بگذارید، موبایلتان را سایلنت کنید و بچسبید به آن هم کاری که روی سرتان ریخته است، مطمئن باشید از موبایل بازی به جایی نمی رسید. آخرین باری که با عشقتان راجع به تعهدات مشترکی که دارید صحبت کرده اید چه زمانی بوده است؟ امشب وقت بسیار مناسبی برای این کار است. گاهی گفتن اینکه نیازهایتان برآورده نمی شوند کار خیلی سختی است، اما اگر می خواهید رابطه خود را حفظ کرده و بهبود بخشید باید این کار را انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا 

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

امروز به شما پیشنهاد می شود که آنچه را احساس می کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص تری می شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می کنید و در مورد ایده های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها 

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست 

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

یکی از اعضای خانواده و یا همسایه هایی که برای شما عزیز هستند مجبور به جابجایی و رفتن به جایی دور از شما خواهد شد. این از لحاظ احساسی برای شما بسیار سخت خواهد بود چرا که دلتان نمی خواهد شخصی که برایتان عزیز است از شما دور باشد. اما این می تواند درس خوبی برای یاد گرفتن جدایی برای شما باشد. ممکن است مدتی ذهنتان درگیر این موضوع باشد، اما عادت می کنید هر چند به مذاقتان خوش نیاید. در نیمه دوم روز سعی کنید در خانه نمانید، چرا که ممکن است بحث و دلخوری پیش بیاید و بعد از ظهر روز تعطیل را دلگیرتر از آنچه هست بکند. از خانه بیرون بروید و از هوای زیبای بهاری همراه با عشقتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی 

تعبیر: اگر کاهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا" جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.فکرهای بسیار جالبی در سر دارید، اما عملی کردن آن ها تلاش مضاعف می طلبد. اهداف تان آن قدرها هم بزرگ و دست نیافتنی نیستند، فقط این که برای تحقق آن ها باید با اندیشه ی عمیق تری پیش بروید و مرحله به مرحله گام بردارید. قبل از آن که به سوی مقصد مورد نظر حرکت کنید، به شما توصیه می شود که وقت بگذارید و ببینید دقیقاً می خواهید چه کار کنید. وقتی هنوز چیزهای زیادی مانده که باید به آن ها فکر کنید، عجله کردن اصلاً کار درستی نیست.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می گویی

مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را***لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی

حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می یابند. سعی کنید مسئولیت هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز زمان تغییرات است. طالع شما در وضعیتی قرار گرفته که باید همه چیز را تغییر دهید. به واسطه انرژی بسیاری که دارید خیلی کارها از دستتان بر می آید. قوه خیال و تخیلتان نیز امروز خیلی خوب کار می کند. این همه انرژی و خلاقیت را با هم ترکیب کنید تا نتایج خوب و کاربردی برای شما داشته باشد. امروز خوب است با عشقتان به مکان های پرهیجان بروید، یا با هم در خیابان قدم بزنید. حتی می توانید یک پروژه کاری یا هنری را استارت بزنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت 

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار