31. خرداد 1395 - 1:15   |   کد مطلب: 10515
رئیس هیأت تیراندازی با کمان خراسان جنوبی گفت: سمیه عباسپور ورزشکار معلول نهبندانی کشورمان در تورنمنت انتخابی تیر و کمان جمهوری چک با غلبه بر حریف آمریکایی و کسب گردن‌آویز برنز سهمیه کامپوند پارالمپیک ریو را به دست آورد.

به گزارش شبنم ها به نقل از زن امروز :  محمد نوروزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بانوی کماندار نهبندانی خراسان جنوبی در تورنمنت انتخابی تیر و کمان در جمهوری چک خوش درخشید.

وی افزود: در این ماراتن بین‌المللی، 253 ورزشکار از 48 کشور جهان از 25 تا 30 خرداد ماه جاری برای کسب سهمیه پارالمپیک به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان خراسان جنوبی تصریح کرد: سمیه عباس‌پور بانوی کماندار نهبندانی با شایستگی به مرحله نیمه نهایی تورنمنت انتخابی تیر و کمان در جمهوری چک راه یافت.

* غلبه بانوی نهبندانی بر کماندار آمریکایی

نوروزپور یادآور شد: عباسپور بانوی کماندار نهبندانی و تنها کماندار جانباز و معلول کشورمان در مرحله رقابت‌ها نتیجه بازی را به نماینده اوکراین واگذار کرد و از راه‌یابی به فینال تورنمنت باز ماند.

وی ادامه داد: عباس‌پور در جدول رده‌بندی تورنمنت انتخابی تیر و کمان در جمهوری چک توانست با غلبه بر حریف آمریکایی‌اش مدال برنز رقابت‌ها را از آن خود کند و نخستین سهمیه پارالمپیک رشته کامپوند را نیز برای کشورمان به‌دست آورد.

گفتنی است، حمیدرضا برومند سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در پیامی کسب این عنوان ارزشمند و اخذ جواز ورودی مسابقات پارالمپیک ریو را به سمیه عباسپور این ورزشکار ارزنده نهبندانی‌الاصل خراسان جنوبی ساکن کرمان تبریک گفت.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار