3. خرداد 1395 - 23:03   |   کد مطلب: 10318
نماینده مردم تهران گفت: جوانان ما باید مراقب باشند فریب ظواهر خوش رنگ و لعاب دشمن را نخورند که پشت این رنگ بازی‌ها دنیایی از سیاهی و بدبختی در انتظار انها است.

به گزارش شبنم ها ؛ لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سینا گفت: حجاب در کشور ما برای جهانیان کاملاً شناخته شده است و کسانی که در این حوزه فعالیت‌های ناشایستی انجام می‌دهند باید بدانند ما برای همین مسئله حجاب بود که هشت سال جنگیدیم.

 

وی با بیان اینکه اگر قرار بود که بی‌حجابی و بی‌حیای در جامعه همه‌گیر شود اصلا انقلابی صورت نمی‌گرفت، افزود: حجاب یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است و هرگز اجازه نمی‌دهیم که به چنین موضوعی خدشه وارد شود.

 

نماینده مردم تهران تصریح کرد: دشمن با تغییر ذائقه مردم سعی بر این دارد که بی حجابی را در کشور گسترش دهد اما هنوز این مردم انقلابی و متعصب را نشناخته است.

 

افتخاری، با بیان این مطلب که جوانان ما باید مراقب دسیسه‌های دشمن باشند، گفت: نسل‌های جوان ما نمی‌دانند که چرا دشمن اینقدر روی حجاب هزینه می‌کند و چرا به این اندازه این موضوع برایش مهم است، زیرا هر ضربه‌ای که تا به حال به دشمن وارد شده است از همین حجاب اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: این موضوع آنقدر برای دشمن حیاتی است که صدها شبکه فارسی زبان را راه اندازی کرده تا فقط بتواند روی جوانان ما تاثیر گذار باشد و اعتقاد و سبک زندگی اسلامی را از آنان بگیرد.

 

نماینده مردم تهران با بیان این مطلب که سند افتخار ما زنان ایرانی حجابمان است، گفت: این یک افتخار است که بانوان ما با حجاب کامل در همه صحنه‌ها حضور دارند و این یعنی همان دلیل ترس دشمن.

 

افتخاری، تصریح کرد: جوانان ما باید مراقب باشند فریب ظواهر خوش رنگ و لعاب دشمن را نخورند که پشت این رنگ بازی‌ها دنیایی از سیاهی و بدبختی در انتظار آنها است.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم فراموش نکنیم چقدر پای این امنیت و اقتدار خون داده‌ایم و با یک لبخند و رنگ‌های فریبنده در پازل دشمن نقش بازی نکنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار