24. ارديبهشت 1395 - 23:14   |   کد مطلب: 10274
پیام مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهرخطاب به مسئولان
مقابل استکبار جهانی مقاوم باشید و از نعره های آنان نهراسید
در پیام مادر شهید مداقع حرم محمود رادمهر خطاب به مردم و مسئولین کشور آمده است: به عنوان یک زن مسلمان شیعه و مادر یک شهید مدافع حرم به مسئولین اجرایی کشورم می گویم که شهدا از شما می خواهند که در مقابل استکبار جهانی مقاوم باشید و از نعره های آنان نهراسید.
مقابل استکبار جهانی مقاوم باشید و از نعره های آنان نهراسید

به گزارش شبنم ها به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس مازندران، مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر که  در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) در خانطومان به همرزمان شهیدش پیوست و پیکر پاک این شهید هنوز در دستان تکفیری ها اسیر است با صدور پیامی خطاب به مسئولان گفت: من به عنوان یک زن مسلمان شیعه و مادر یک شهید مدافع حرم به مسئولین اجرایی کشورم می گویم که شهدا از شما می خواهند که در مقابل استکبار جهانی مقاوم باشید و از نعره های آنان نهراسید. به قول مقام معظم رهبری به زودی هیمنه ی استکبار جهانی از بین خواهد رفت. مسئولین اجرایی کشورمان باید طبق فرامین مقام عظمای ولایت در مقابل شیطان بزرگ آمریکا و ایادیش مردانه و محکم باشند. دفاع از ولایت مرز نمی شناسد

 متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الصلاة و السلام علی سیدنا و مولانا اشرف الانبیاء و المرسلین و خاتم النبیین الذی فی السماء اسمه الحد و فی الارض مصطفی محمد صلواة الله و سلامه علیه و علی اولاده المعصومین

با عرض ارادت محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، اما راحل (قدس سره الشریف) مقام عظمای ولایت، و سلام محضر شهدای اسلام و انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بالاخص شهدای مدافع حرم. با عرض تشکر از مردم قهرمان پرور مازندران، خصوصا مردم عزیز شهرستان ساری.

روز ولادت آقا اباعبدلله الحسین که به راستی روز پاسدار نامیده شده و همچنین فرا رسیدن ولادت آقا ابالفضل العباس و امام سجاد را به شما پاسداران و جانبازان عزیز تبریک عرض می نمایم.

سلام و صلوات بر مومنان متعهد به ولایت فقیه و مقید به اصول و فرامین الهی در تابعیت رهبری که خدمت به جامعه بشری می کنید. و سلام بر مردانی که جان برکف گرفته و کف بر دهان آوردند و دهان بر نغمه تکبیر گشودند و تکبیر بر گوش خفتگان عالم سرودند و عالم را به حیرت درآوردند. اینان فدائیان رهبر و سربازان امام زمان(عج) هستند چه به شهادت برسند و یا زنده بمانند، پیروزی از آن آنهاست. ما هر چه داریم از شهادت ها داریم. عزت و شرف ما در گرو شهادت است و لاتقولوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاءُ و لاکن لاتشعرون

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند             روبه صفتان زشت خو را نشکند

گر مرد رهی ز مُردن مهراس                     مردار بود هرآنکه او را نشکند

این شهیدان، شاهدان بر ما و شفاعت کنندگان امت در قیامتند. سلام و صلوات بر پدران و مادرانی که اینچنین فرزندانی را تعلیم داده و تربیت کردند و آنان را به میادین مبارزه حق علیه باطل فرستادند. شهادت تحفه ای است که نصیب هر فردی نمی شود و خداوند بهترین مردم زمین را به عنوان شهید بر خواهد گزید. در دنیای پر از نیرنگ کنونی که استکبار جهانی با تمام ایادیش در مقابل ارزشهای جامعه بزرگ اسلامی قد علم کرده اند و هر از گاهی گروه هایی را به نام گروه های مسلمان بر علیه مردم مسلمان تربیت و تجهیز کرده و مسلمان کشی راه انداخته. وظیفه مسلمانان جهان و رهبرانشان آن است که از نهضت کربلای آقا اباعبدلله درس گرفته و در مقابل یزیدیان زمان قیام نمایند. این وظیفه برای ملت مسلمان ایران که از رهروان آقا اباعبدالله الحسین هستند سنگین تر می باشد. فرزندان این سرزمین گوش به فرمان رهبر و مقتدایشان مردانه در دفاع و پاسداری از حرمین سر از پا نشناخته و با شعور و شور حسینی جانشان را در طبق اخلاص نهادند. جوانان این سرزمین در دفاع از ولایت از جان خود گذشتند، پس وظیفه ما چیست؟ وظیفه مسئولین کدام است؟

من به عنوان یک زن مسلمان شیعه و مادر یک شهید مدافع حرم به مسئولین اجرایی کشورم می گویم که شهدا از شما می خواهند که در مقابل استکبار جهانی مقاوم باشید و از نعره های آنان نهراسید. به قول مقام معظم رهبری به زودی هیمنه ی استکبار جهانی از بین خواهد رفت. مسئولین اجرایی کشورمان باید طبق فرامین مقام عظمای ولایت در مقابل شیطان بزرگ آمریکا و ایادیش مردانه و محکم باشند. دفاع از ولایت مرز نمی شناسد. امروز مرز ما سوریه و عراق و لبنان و فلسطین نیست بلکه اقصی نقاط دنیاست و فرزندان ما اجازه نخواهند داد که ایادی استکبار با عناوین طالبان، داعش، النصره، تکفیری ها و وهابی ها و نام های دیگر، مردم مسلمان را هدف قرار داده و زیرساختهای کشور مسلمان را از بین ببرند. خواهران برادران عزیز! ما اهل بیت شهدا، عزیزترین فرزندانمان را همچون آقا ابوالفضل العباس راهی دفاع از حرمین نمودیم تا امنیت کشورمان برقرار باشد.

لذا از همه مردم می خواهیم که هوشیارانه تحولات جهان و خصوصا منطقه را پیگیری نموده تا بتوانند به موقع عکس العمل های لازم را در دفاع از ملتهای مسلمان داشته باشند و در هیچ برهه ای از زمان از حیله و خدعه استکبار جهانی غافل نباشند و چون منتظران واقعی زمینه سازان ظهور آقا امام زمان (عج) باشند و نگذارند باز هم سقیفه تکرار شود.

ستریست سازمان ملل بر ظلم                     وز عدل و داد هیچ نگهبان نیست

والله که زیر این چتر زرین                    جز جنگ و قتل و آتش و طوفان نیست

اللهم الجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.

 

گفتنی است، شیهد مدافع حرم محمود راد مهر که از مستشاران ایران اسلامی در سوریه بود، در درگیری جمعه هفته گذشته خانطومار به فیض شهادت نائل  آمد و پیکر پاکش هنوز در دست نیروهای داعش اسیر است، برادر این شهید بزرگوار محمدرضا راد مهر نیز از جانبازان مدافع حرم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار