18. ارديبهشت 1395 - 23:02   |   کد مطلب: 10253
نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان خبر داد:
فعالیت ۴۷ ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در همدان
نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان بااشاره به فعالیت ۴۷ ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در همدان گفت: ۹۸ ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان همدان برای آقایان و بانوان فعال است.
فعالیت ۴۷ ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در همدان

به گزارش شبنم ها به نقل از  مهر، مریم روحی صبح شنبه در جمع بانوان ورزشکار استان همدان افزود: از مجموع تعداد ایستگاههای فعال در استان همدان ۴۷ ایستگاه در بخش بانوان و ۵۱ ایستگاه مخصوص آقایان راه‌اندازی شده است.

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۰ هزار ورزشکار زن در رشته‌های مختلف ورزش‌های همگانی به‌صورت سازمان‌یافته فعالیت دارند و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت استان نیز به‌صورت آزاد در همایش‌ها و رویدادهای ورزش‌های همگانی حضور می‌یابند.

روحی به فعالیت بانوان با استفاده از تجهیزات ورزشی نصب‌شده در پارک‌های همدان اشاره کرد و گفت: نصب تجهیزات ورزشی در پارک‌ها با استقبال خوب بانوان همراه شده است.

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان همچنین یادآور شد: تاکنون ۲۲ ايستگاه صبحگاهی در همدان و ۲۵ ايستگاه صبحگاهی در شهرستان‌ها و ۴ ایستگاه عصرگاهی برای این قشر ورزشکار ایجادشده است.

وی بیان داشت: ۳۰ مربی ورزش صبحگاهی در همدان فعال هستند که از این تعداد ۲۲ نفر به‌صورت ثابت و فعال کار برگزاری و آموزش در ایستگاه‌های صبحگاهی را بر عهده‌دارند.

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان یادآور شد: در حال حاضر ۱۸ شهرستان تحت پوشش هیئت ورزش‌های همگانی قرار دارند و در هر شهرستان مسیر تندرستی احداث‌شده است.

وی افزود: با برگزاری ۳۰ کلاس مربیگری در سال گذشته در رشته‌هایی نظیر پیلاتس، آمادگی جسمانی، دانش‌افزایی و ارتقا سطح یوگا، ورزش‌های آبی، پرتوا، طناب‌کشی، ایروبیک و سایر رشته‌های زیرمجموعه به تعداد ورزشکاران اضافه‌شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار