8. ارديبهشت 1395 - 8:46   |   کد مطلب: 10162
چهارمین جشنواره خیریه غذا به نفع بیماران سرطانی روز سه شنبه مقابل دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد.

به گزارش شبنم ها،معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه جشنواره خیریه غذا با حمایت کانون امید ومجمع خیرین سلامت و واحدهای دانشگاه علوم  پزشکی شکل گرفت، تصریح کرد: امسال شاهد برگزاری چهارمین دوره از جشنواره خیریه غذا هستیم.

ابراهیم جلیلی با اظهار اینکه مشارکت دانشجویان در برگزاری جشنواره قابل ستایش است، گفت: دانشجویان در اشاعه فرهنگ کمک به هم نوع بسیار موثر هستند.

وی افزود: در این جشنواره دانشجویانی از استانهای تبریز، کردستان، لرستان، همدان ...مشارکت داشته تا در جهت تحقق شعار سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گام بردارند.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اظهار اینکه دانشجویان با مدیریت و برنامه ریزی در برگزاری این جشنواره سرآمد بودند، افزود: سایر استان ها در برگزاری جشنواره خیریه غذا ازدانشگاه علوم پزشکی همدان الگو گرفتند.

 

دبیر چهارمین جشنواره خیریه غذا نیز بیان کرد: این جشنواره با همکاری مجمع خیرین سلامت و کانون امید برگزارشده وعواید جشنواره به بیماران سرطانی اهدا می شود تا امید را در دل این بیماران حفظ کند.

زهرا کرد افزود:  سال گذشته تعداد غرفه ها 25 غرفه بود که امسال به 35 رسیده است و شامل غرفه  غذایی و غیرغذایی ( غرفه سلامت و کودک و بازی ) می باشد.

 

وی با اظهار اینکه این جشنواره به همت 500 نفر از دانشجویان  برگزار شده است، افزود: تعداد غرفه های غذایی جشنواره 13 غرفه بوده و آموزش های بهداشت دهان و دندان ، پایش فشارخون و سبک زندگی که از سرطان جلوگیری شود از اقدامات غرفه سلامت می باشد.

دبیر چهارمین جشنواره خیریه غذا با تاکید بر اینکه در  این جشنواره قومیت، ( ترک، لر و کرد )  مشارکت دارند، خاطر نشان کرد: استان همدان، اصفهان و گیلک نیز در این برنامه مشارکت داشته و بقیه غرفه ها به همت  دانشجویان داندانپزشکی، داروسازی، توانبخشی و پیراپزشکی اداره می شود.

 

دبیر چهارمین جشنواره خیریه غذا با بیان اینکه 20 نفر اعضای اصلی برگزارکننده جشنواره هستند، ابراز کرد: طول بازارچه خیریه بیش از صدو بیست مترمی باشد که در نوع خود بی نظیر است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار