1. تير 1395 - 17:51   |   کد مطلب: 10549
بچه هایی که از در و رنج آمپول و سرم و شیمی درمانی ، آرام و قرار نداشتند در شب میلاد امام حسن لبخند بر لبانشان نقش بست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبنم ها ،  شب  گذشته در بیمارستان بعثت کودکان سرطانی بیشتر از همه مردم از میلاد امام حسن مجتبی (ع) شاد بودند و شبی بی نظیر و به یادماندنی را سپری کردند.

جمعی از خیرین با همکاری سرپرستار بخش هماتولوژی بیمارستان بعثت به مناسبت میلاد کریم اهل بیت ، یگانه ای كه كرامت، عادت اوست و فضل و بخشش و رحمت، خُلق و خویَش ،  این کرامت  و رحمت را در عملی بی نظیر به تصویر کشیدند. جشنی با حضور عمو صفا و گروه تئاتر کودک با برنامه هایی شاد و پر هیجان در بخش هماتولوژی بیمارستان بعثت برای کودکان بی گناهی که مجبورند مدت طولانی در بیمارستان بستری باشند برگزار شد.

کودکانی که از درد آمپول و سرم و شیمی درمانی خسته و بی تاب شده بودند به برکت میلاد امام حسن (ع) ساعات خوشی را گذراندند و لبخند زیبایی بر لبانشان نقش بست. 

اشک مادران در لبخند فرزاندشان که بعد از مدت ها شاهد آن بودند، گره خورده بود. یکی از مادران می گفت پسر من بسیار عصبی و بی حوصله شده و مدام بهانه می گیرد. در این مدت که در بیمارستان هستیم اولین باری است که خنده اش را اینقدر عمیق میبینم. او از گروه خیرین و احمدی، سرپرستار بخش، بسیار تشکر کرد و گفت به یادماندنی تر جشن میلاد امام حسن در طول زندگی اش بوده است. 

بچه ها بعد از برنامه های شاد عمو صفا و گروهش، از کادوهایی که خیرین برابیشان تهیه کرده بودند شادی کردند و خوردن کیک لبخندی شیرین بر لبانشان نقش بست

این برنامه علاوه بر اینکه شادی را به بچه ها و مادرانشان هدیه کرد، میلاد امام سوم شیعیان را به زیباترین خاطره زندگی این کودکان بیمار تبدیل کرد. 

انتهای پیام / ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار